Bývalý vítěz Major turnaje zhubl více jak 30 liber!

Bývalý vítěz Major turnaje zhubl více jak 30 liber!

6 ledna, 2023 0 Od GolfMonitor Redakce

Při golfovém švihu je velice důležité hlídat si ideální váhu. Příkladem může být v minulosti Colin Montgomerie, který se kdysi rozhodl shodit nějaké kilo navíc a začal na sobě pracovat. Bohužel hra se mu rozpadla a on musel opět nabrat na svou původní váhu. Někdy se stane, že když přiberete na váze, nebo naopak shodíte pár kil, tak se vám tzv. rozpadne švih.

To se ale nestalo Keegenu Bradelymu, který za posledních pět měsíců shodil neuvěřitelných 30 liber a švih se mu naopak zlepšil. Dle jeho slov, se již necítil na hřišti příliš dobře a chtěl se dostat do co nejlepší formy. A evidentně mu to zatím vychází. Začátkem nové sezóny vyhrál turnaj a získal i TOP 5 umístění. Na žebříčku FedEx cupu je zatím druhý a chce tam také zůstat.

Jeho dieta, kterou popsal pro americký server GolfDigest spočívala v jídle hlavně toho, co chodí, lítá nebo plave. K snídani si dával vajíčka, k obědu kuřecí maso a večer si dopřál steak. Omezil přísun energetických nápojů a sodovky. K jídlu nepřidával ani žádné přílohy a hlavně z jídelníčku vyřadil kečup. K tomu cvičil s lehkými váhami v posilovně a občas jezdil na kole.

To celé zapříčinilo, že se mu podařilo shodit více jak 14 kilogramů. Údajně se cítí na hřišti mnohem lépe a i na jeho výsledcích je to vidět. Nešlo nejspíš ani o žádné novoroční předsevzetí, vzhledem k tomu, že začal s hubnutím už dávno před novým rokem.

Přečíst nyní  30 let od prvního světového profesionálního turnaje v ČR!

Nyní hraje turnaj mistrů na Havaji a vede si celkem dobře.

Pro golfový švih je dobré, když jste v té nejlepší kondici. Ani tak nezáleží na tom, abyste zvedali velké váhy v posilovně, ale aby vaše tělo bylo připraveno na několika hodinové maratony na hřišti. Proto je dobré se snažit udržet se v kondici a příliš nekolísat s tělesnou váhou. Přílišné hubnutí ani tloustnutí není pro váš golf nejlepší. Je důležité, abyste se drželi toho, co je pro vaše tělo nejlepší. Zjistěte, která váha vám nejvíce vyhovuje a toho se držte. Nebude to tak mít vliv na délku vašich úderů a je třeba, abyste se na hřišti cítili dobře.

Na toto téma připravuji novou výzvu, kterou zveřejním na stránkách nicolegolf.cz, kde budu testovat, jaký bude mít vliv na můj golf cvičení a lepší kondice. Po dobu 3 měsíců budu pravidelně cvičit cviky, které jsou pro golf ideální. Budu se snažit běhat a pravidelně trénovat i golf. Uvidíme, jestli je možné i po čtyřicátém roku věku dosáhnout během tří měsíců prodloužení vzdálenosti odpalů, díky lehkému cvičení a pružnějšímu tělu. Proto sledujte pravidelně stránky nebo se zapište do novinek, abyste tento pokus, který budu natáčet na video nepropásli.